Gebe10 çok memnunuz Özel Anadolu sağlık merkezinde başladık sonra yüzyılda Cemal bey memnun kalmadık devlete de gittik memnun değildik sonra herkes övüyor diye merkez hastanesinde Cihangir’e gittik o çok garip bence memnun olmadık. Fiyatla da alakası olabilir her yere göre en uygunu o beklentiyi belki biz yüksek tuttuk. Derken akın beye başladık. Çok memnunuz yani bir şeyi öğrenmek sormak cevabını almak tavsiye ediyorum.