Bir tanıdığımın çatısı dar olmasına rağmen devlette normal yapmaya zorlamış doktoru. Ölümden dönmüş ve sonra da özeldede olsa normal Doğum yapamaz diye rapor tutuşturmuşlar eline. Bebeğin kalbi durmuş vs. Ayrıntıya girmeyeceğim ürkütücü oluyor. Müsait değilse kesinlikle sezaryen yapın ve bunu doğurmayı başaramamak olarak görmeyin lütfen. Farkındayım sanki normal doğurmak büyük başarıymış gibi davranılıyor sezaryen yapanın kendisini kötü hissetmesine sebep oluyor. Önemli olan evladınızı sağlıkla dünyaya getirmek, siz buna odaklanın. Sağlıklı doğumlar şimdiden 😊