Kızlar 10+3 haftalık hamileyim günde 3 adet alttan progesteron alıyorum yaklaşık bi 3 gündür rahim ağzında iğne batması gibi bi sancı var doktoru aradım normal dedi ama yaşayan varmı aniden iğne batıyormuş gibi oluyor irkiliyorum. Son bi saattir artı iyice 😞😞😞