Gizemmmms canım benim de kese yanı kanama alanı var dediler geçen hafta. Şuan 7+5im. Lekelenmem falan yok şuan için. Doktor lekelenme şeklinde kanaman olabilir ama olmadan kendiliğinden geçebilir de dedi. Progestan iğne vuruldu geçen hafta. Bir haftadır da hapını kullanıyorum ağızdan. Ağır iş yapma dinlen dedi. Cumartesi kontrole gidicem bakalım ne dicek. Benim ilk gebeliğimde de 11haftslıkken kanama alanı gördüler progestan falan hiçbişey vermediler kanamam da olmadı kendiliğinden geçmişti. Bu sefer yine oldu ben kendiliğinden geçeceğini düşünüyorum bunun da ya 🙄 Allah şifa versin hepimize sağlıklıca bebeklerimiz kucağımıza alalım 🌼