Babytomss Merhaba tüp Bebek transfer sonrası ilk kez kontrole gittiniz de kaç haftalık olduğunuzu söyledi doktorunuz acaba
Mucizem-m Babytomss 2eylulde transfer oldum 14eylulde pozitif çıktı dün kese kontrolü oldu ultrosona gore 5+6 çıktı pazartesi tekrar kontrolum var insalah kalp atışını duyarız son adet tarihine göre hesaplama yapabilirsin
Ozgebyr Babytomss haftayı söyledi ama büyük söyledi ultrasonda düzeldi sonra bide ben gebelik hesaplama diye google da aramıştım hesaplama.net vardı orda transfer tarihi girince hesaplıyor 5 günlük embriyo ise blastokist transfer tarihini seçiyorsunuz 3 günlük ise embriyo transfer tarihini
Babytomss Mucizem-m benimde transferim 4eyluldu. Programa göre 5 haftalık görünüyor salı günü kontrol inşallah iyi haberler alırım. Maşallah güzel sağlıklı geçen bir gebeliğiniz olsun inşallah 🧿🧿
Babytomss Ozgebyr evet dediğiniz gibi yapmıştım merak ettim acaba dedim kontrole gidince doktor ne diyor dye. İlk kontrole gidince kese görmemiz mi lazım
Ozgebyr Babytomss biz ilk gittiğimizde keseyi görmüştük alttan bakmıştı o zaman işte tahmini 4 haftalık oluyormuş