geçmiş olsun canım bende de genişleme vardı ama doğum yakın olduğu için stent takılmadı çok acılar çektim böbrek yüzünden. doğum yaptım bi hafta önce şükür artık ağrımıyor böbreklerim. ben bower hastanesine gidiyordum oradaki üroloji doktoru gayet iyiydi ama operasyonlarda nasıldır bilmiyorum rabbim şifa versin tez zamanda