Merhaba hanımlar 18+5 hamileyim herşey yolunda gidiyor 3lü teat için kan verdim hastanede yakınımız calısıyor benım dosyamda riskli Doğum yazdığını ne anlama geldiğini bilmediğini yarın doktora soracağını söyledi şehir dışındayım gözüme uyku girmiyor bilgisi olan varmı ilk gebeliğim birazda kilom var bunlarla etkisi olabilirmi