Goncikim Merhaba ben bugün doktora gittim 17+4 düm Allah’a şükür herşey normal sıkıntı yok🤲❤️ Ama ultrasonda sanki bebeğimin kafası büyük Ve şekilsiz gibi geldi bana 🙈😁🙈Bide saçları var gibi ama iki yanı açık gibi🙈😁 değişir mi o
Zeynepli1234 Goncikim bu haftalarda tüm bebeklerin kafaları vücuduna göre büyük olur büyüdükçe eşitleniyor onun daha anca anca oluşuyor vücudu kulakları bile tam yerini almadı daha
ecembugra53 Goncikim canım bi kere bebeğin saçı ultrason da görünmez sonra bebeğin daha küçük ileriki dönemde eşitlenecek zaten korkma