Selam arkadaşlar Adetim 10 gün geçti normalde duzenlı adet giren biriyim bende kendimi hamile sandım ama bugun kan verdim 0,22 cıktı yok oradaki doktor 2 gun sonra tekrar yaptır belkı cıkar dedı neden öyle olduk ki hiç boyle bısey yaslayıp hamıle cıkan oldumu 😔