Dua en guzeli arkadaslar bir bebek kaybetmek cok zor bende ilk bebegimi 2 aylikken kaybettim kurtaj oldum. Kurtajdan 3 ay sonra tekrar hamile kaldim yine bir bucuk aylikti kalp atsini duyamadm ve kanamm basladı ve düşük yaptm. Nasl zor gecen zamnlardı piskolojim darman duman oldu testlerimi yaptrdm 8 ay kadar piskolojimi dinledim sonra bir.mucize tekrar hamile kaldıgmi ogrendim o kalp atsin yine duyamycam die nasl korkmustum cok sukur simdi 33 haftalik olduk ama hala korkuyorum bisey olucak die. Ahhh biz kadnlar ne zordurumlari yaşıyoruz. Ins rabbim isteyen her kuluna nasip etsin saglikli hayrli evlat. Tanmasamda duamdasıniz arkadaslar.