Gamze5861 Kızlar Gültepe Avicenna hastanesine giden var mı? Oraya gidiyorum Hatice hanıma ve doğumumu da orda düşünüyorum bir sıkıntı olmazsa ☺ Sizden giden var mı memnun musunuz ?
EfeEnesEcrin Gamze5861 bende çok duydum salı günü gitmeyi düşünüyorum hatta eğer memnun kalırsam doğumu da orda yapcam bana çok yakın
Tugceus Gamze5861 24+1 im bsşından beri hatice hanıma gidiyorum çok memnunum doğumuda orda yapıcam inşallah☺ Ablalarım ve yengemlerde orda yaptı 9 yiğenim de orda doğdu
Gamze5861 EfeEnesEcrin benim annem 9yıl önce kardeşimi orada doğum yapmıştı hatta Hatice hanıma☺ Hala o doktor hanım orada bende ona gidiyorum daha 10haftalık 1-2 kez gidebildim ama şimdilik memnunum ☺
EfeEnesEcrin Gamze5861 ya şuan bunları duyduğuma çok mutlu oldum okadar korku varki 2. Doğumum olcak ama bi korku heyecan kararsızlık cesaret geldi birden 🤗 randevusuz direk mi gidiliyo peki hiç bi fikrim yok müsait olur mu acaba sabah gitsem
Gamze5861 EfeEnesEcrin Benim annem geç doğum yaptıgı icin bende 17 yasındaydım o zaman yani hatırlıyorum herseyi☺ Bende annemle beraber muayeneye giriyordum ve taa o zaman begenmiştim o doktoru☺ Canım randevuyla gidilmiyor. Ben gitmeden önce arıyorum hatice hanım müsait mi diye. Cünkü bazen sezaryene falan girmiş oluyor. Soruyorum müsaitlik durumuna göre gidiyorum.☺
EfeEnesEcrin Gamze5861 Allah razı olsun valla 🤗 mutlaka gidicem 🙂 Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah ❤❤
Gamze5861 EfeEnesEcrin canım gidince memnun kalıp kalmadığını yaz☺ Çünkü memnuniyet de göreceli bsey merak ederim sen ne düsünceksin ☺ Amiin inşaallah canım ❤
Gamze5861 Tugceus bunu duyduğuma cok sevindim ❤ Allah sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
EfeEnesEcrin Demin geldim Hatice hanımdan 🤗🤗 gerçekten bende bir çok kişiye tavsiye edicemm ilgisi mükemmel hiç kasılmadım yanında gerekli testlerimi ilaçlarımı da yazdı yani söyliceklerim bu kadar inşAllah hepimiz sağ sağlim kucağımıza alırız evlatlarımızı❤❤