Merhaba hamişş anneler🦄
38+2 haftama uyandığımda saat 10.30 gibi lavaboya gittiğimde nişanım geldiğini farkettim. Duş aldım hazırlandım doktorumu bilgilendirdim, sancın yoksa eğer şuan telaş yapmamıza gerek yok bekleyelim dedi.
13.00 gibi regl ağrısı gibi ağrı hissetmeye başladım ama çok şiddetli değildi tekrar doktorumu bilgilendirdim düzenli aralıklarla sancımız başladığı zaman tekrar bilgi verirsin dedi🙃🙃
her ihtimale karşılık çantamızı ve pusetimizi hemen arabaya yerleştirdik🙏🏻 Umuyorum ki bugün sabaha kadar sancılarım başlar ve doğumum gerçekleşir 💓💓