Merhaba, bende kan pıhtılaşması var coraspirin ve oksapar kullanıyorum 35haftalık hamileyim 38de planlı sezeryan olucam, sormak istediğim coraspirin kullananlar doktorunuz ne zaman bıraktırdı size hapı?
lütfen doktora sor gibi cümleler kullanmayın doktor yönlendirmesiyle ilaç kullanımı yapıyorum tabiki sadece fikir almak için soruyorum 🙏🏻