Meltem3741 olmaz kuzum bişey olmaz öyle abartıkları gibi şeyler yok batıl bence ama işte tedbir bende 40 çıkmadan bi kaç gün tek kaldım hatta eşimin erken gittiği günlerde ve hep lavaboya sıksık kalkarım kalktıkça tek kaldıkça dua ettim bebeğin baş ucuna çay kaşığı babasının atletini koy derdi babaannem kendim içinde bol bol dua Allahın izniylede bişey olmadı ve zaten 40 çıkana kadar hep dışardaydım yani psikolojik olarak baskı yapma kendıne kuzum