Ilossssss Sena34 canım ben geçen hafta yaptırdım. Astım hastasıyım doktoruma sordum kronik hastalığın var gribi de zatürreyi de yaptır dedi. Ve yaptırdım.
Sena34 Sltn01 yaptirabilirsin dediler ama tedirgin oldum doktoruma sordm oda istiyorsan yptr dedi sakincali demedi yinede korkuyorm
Sena34 Bu konu hakkinda bilgisi olan hamile arkadaslar varsa dusuncelerini yazabilir mi cok kararsz kldm
deniiizz Sena34 ben yaptırmayı düşünmüyorum ne zatürre ne grip aşısı zira yan etkileri olduğunu duymuştum hiç gerek yok bence. Vitaminleri düzenli kullanmak,iyi beslenmek, bağışıklığı güçlü tutmak yeterli..