Hayat2706 Bu sabah sezeryan oldum . Bebeğim de solunum sıkıntısı çıktı yukarda suan iyi olur mu kızlar lütfen dua edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Wonderanne Hayat2706 öncelikle Allah bağışlasın korkma bizde 38de sezaryen olduk 3 4 günde solunum sıkıntısı geçmişti şimdi 74 günlük olduk bile🥰😍
Hilal93 Hayat2706 iyi olur inşallah canım sen üzme önce kendini onlar güçlüler merak etme yanına gelir bugün kaç kilo doğdu
Wonderanne Hayat2706 talep edin görün ben bir gece yanımdaykrn alıp gittiler çok üzüldüm bir kere babası bir kere ben girmiştik yoğun bakıma bu hakkınız var üzülmeyin
Hayat2706 Wonderanne evet birazdan görmek istediğimi söyleyeceğim inşallah cünkü gerçekten görmek istiyorum
Wonderanne Hayat2706 göstermek zorundalar çünkü hiç görmemişsiniz ve muhakkak gösterirler görürseniz yazın bize de