Oz-lem canım bi yanlışlık olabilir mi sezeryan o fiyaf saygıda normal 1.800 dü benm bildigim. Hatta netten de baktm emin olmak için sezeryan fiyatı 4000 yazıyo normal 1800. 2.5 sene önce normal doğum 900 dü bizim sülale hep orda doguruyo. Ben Tekirdağdayım ama doğuma oraya gelmeyi düşünüyorum ailem o bölgede oturduğu için.