SEVYIL Merhabalar corona olup iyilesen var mi? Belirtileriniz nelerdi ? Ne tukettiniz iyilesmek icin? hamile olunca zor oluyor hap kullanmamak.. yardimci olurmusunuz lutfen
SEVYIL Fasulye-87 Sadece tat ve koku mu vardi belirti olarak canim gecmis olsun? Nasil atlattin neler kulandiN😌
Fasulye-87 SEVYIL canım 9 haftalık hamileyim sadece baş ağrısı ve tat koku oldu şükür (regenisis max c vit.) Verdi. 3 lt günde su içiyorum
Fasulye-87 Portakal çıktı mandalina çıktı onları sık 1 bardak iç günde kivi ye bağışıklığını yüksek tutarak savaşıyorsun….