Ummuctn canım ne yazıkki çok okuyup çok arastırmak çok bilgi sahibi olmak hiç iyi değil sanırım. Hastanede veznede çalıstım 7yıl hamilelikle ilgili bebekle ilgili birçok sorun sıkıntı, ah neler neler gördüm. 2bucuk 3 haftaydı ben gebeliğimi öğrendiğim zaman, keseyi görünce rahatlarım dedim sonra kalbi duyayım dedim aman yok şu tahlil sonucu iyi olsun aman şu şöyle olsun iyi hissedicem dedim. O iyi hissetme sadece doktorun yanında bebişi izlerken “çok sağlıklı annesi herşeyi normal” derken oluyor ve odadan çıkınca tekrar kötü düşünce yükleniyor beynime. Allah’ıma binlerce kere şükürler olsun evladım sağlıklı ama 36.haftama girdim hala içimde bi kaygı bi tereddüt var 1-2 saat kıpırdamasa hemen panik oluyorum.