Taze-anne Kızlar bugün detaylı ultrasonum vardı. Çok şükür güzel geçti bir sıkıntısı yok bebeğimin 🥰 kilosu da 370 grammış sizce normal mi
monaroza Taze-anne Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻😊 ben de yarın gidicem detaylıya sadece ultrasona girip çıkıyo musunuz yoksa öncesinde diğer testler gibi form falan bişey dolduruluyo mu
Taze-anne monaroza teşekkürler amin inşallah 💙 öncesinde sadece bir kağıt imzalattılar canım daha sonra ultrasonla baktılar. Başka bir şey yapmadılar