dmtbrcnr Doğum yapan anneler nst de sancınız kaç çıkmıştı doğumdan önce ya da kaçla başladı hatırlıyor musunuz? Bugün biraz sancım çıktı nstde belim çok ağrıyor adet sancısı gibi oluyor açıklık yok ama sadece doğumda sancı kaçlarda çıkıyor çok merak ettim
Mihrimah41 dmtbrcnr canm en az 100 olması bekleniyor doğum sancısı demek için. Kimsi hissetmiyor kimisine çok geliyor. En iyi doktorun bilir tabi