Melegimveben Elifnuraltunay ilk gebeliğim bu hafta olcam 21. haftadayım canım sana erken gün vermişler ben 19. haftamda gittim 2 hafta sonra gel diyip yolladılar
Elifnuraltunay EmineeMirayy95 ya benimde ilk gebelik saglik ocagi 17+1 e gun verdi. ilk tetenozu bebege zarar gelmesin ya neden bukadar erken verdiler anlamadim.
EmineeMirayy95 Elifnuraltunay çok erken vermişler neden öyle ki bende anlamadim Bana direk 20.haftada yapılacak digeride 24 te dediler oyle yaptirdim. Bebege zarari yok canim aksine onuda koruyor senin bünyenide koruyor. Zarari yok emin olabilirsin.
Dugupa Elifnuraltunay banada sağlık ocağı 16 da gel dedi gebelik takibi yapan doktoruma sordum kızdı öyle şeymi olur 20ve 24 de vurulur sem onları dinleme die bende hemşireleri sağlık ocağı doktoruna şıkayet ettim sadece yanlışlikla demiştir dediler artik kime güveneceksek
BetlGke Elifnuraltunay canım 20 haftadan önce vurmadilar bana birde doktorum izin vermesi lazımmış doktoruna sor yaptırayım mi diye öyle yaptır çünkü düşük tehlikesi varmış Azda olsa ilkini 20 ikincisini 27 haftamda vuruldum
Bernaaa Canım ikinci gebeliğim şuan,ilkinde de simdikinde de 20 ve 24.haftalarda oldum aşı,normalide budur zaten he bu arada beNim iki çocuğun arası 9 yıl o yüzden 2doz oldum aşıyı..5 yıl koruyormuş çünkü...
Uhan Benimde ilk gebelik 16. Haftamda ilk dozu 20. Hafta da ikinci dozu vurdular. Ben doktoruma sordugumda bir zararı yok vurulabilirsim demisti. Şükür bir sıkıntıda cıkmadı 36. Haftadayız suan
Deletedmom206 İlk hamileliğim ilk doz 20 haftalikken ikinci doz 24 haftalikken yapildi 3 doz ise oğluşumudogurduktan 2 ay sonra yapicakmiş toplamda 5 doz yapiliyormuş ebem bana öyle dedi 5 sene daha korucakmiş beni
Ekimannesi Bana doktorum yaptırma gerek yok dedi, Doğumun steril koşullarda olucak, hamilelikte de kesik yaralanma vs. Olursa olduğu anda yaptırabilirsin aşıyı dedi. Kafam çok karışık...
Fucshbau Bana ne doktorum böyle bişey söyledi ne de ben duydum🙄 31. Haftamdayim şuan ve aşı yaptirmadim bı sorun olur mu acaba?