Bende kullandım ve tavsiye ederim 34. Haftamdayim henüz hiç çatlak olmadı. İnşallah böyle devam eder🤰ancak şöyle de bir duyum aldım doğru yanlış bilemiyorum genetik olduğunu söyleyen var mesela benim annemde de hiç olmamış bende de olmadı şuana kadar.