Merhaba hanımlar. En başından başlayayım ben en iyisi. 31 yaşında tüp bebekle gebe kalmış biriyim ilk gebeliğim. Herşey yolunda gitti hamilelik boyunca 23.09 sabahı hiç olmadık bir baş ağrısıyla uyandım migrenim tuttu sandım ama bu ağrı şakaklardan gelen ilaç ve buza rağmen geçmeyen bir ağrıydı.
tansiyonuma baktım 14-9 ve 14-10 civarı sürekli 1 saat bekledim eşim işe gidene kadar bekleyeyim dedim. Geçmedi üstüne birde kusma başladı dedim en iyisi bi kontrole gideyim yüksek tansiyon hiç olmamıştı çünkü bende. Dr a geldiğimde zaten 38 de alacaktı 2-3 günüm vardı. Kontrole girdim tansiyonum yine yüksek ve suyumda azalma olmuş bekleyebiliriz ama bebeği tehlikeye atmaya gerek yok dedi ve o an yatışım yapıldı. Ben kendimi iki gün sonraya hazırlamıştım. Ve en korktuğum bölüm sonda takmaya geldik hiçte öyle korkulacak birşeyi yokmuş hiç hissetmedim. Epidural için olan sırtımdan iğneyi de hiç canımı yakmadı çok şükür ama bebeğimi gördükten sonra sanırım biraz panik ve acıyla hafif uyku modunda bayıltılmışım:) odaya gelişimi hatırlamıyorum. Burdaki hastanede 48 saat tutuyorlarmış sezeryanı. Şuan yaklaşık 24 saati geçti ama benim hala ağrılarım acım çok var. Kime anlatsam geçmesi lazımdı dedi sanırım benim acı eşiğim çok düşük ayağa kalkamadım oturamadım. Bu arada bebek mi o çok iyi mis gibi bir kızımız oldu 3250 gr 50 cm maşallah 🧿. Allah isteyen güç verdiği herkese nasip etsin. Teşekkür ederim okuduğunuz için🥰