Akty0753 Güzel anneler 37 +4 haftaligiz bazen karin agrilarim sırt ağrılarım oluyo nts ye girdigimdede çok hafif sancilarim gorunuyo 12 ekim doğum inşallahhh siz neler yapiyosunuz agrilariniz varmi neler yaşıyosunuz ve çok heyecanliyim korku bi yandan benim gibi olan annelerr😍
Belinaynannesi Akty0753 37+2 bizde 👋 artık dayanılmayacak kadar zorlanıyorum. Sancılar kasılmalar bel sırt kalça özel bölgemde ağrı. 🤰🤦♀️
sympapatya Akty0753 bende 37+4 hamileliğimi çok rahat geçirmiştim ama son ay çok zormuş. karnım ağrıyor sürekli gaz sancılarım oluyor sabah uyandığımda bacaklarım kopcak gibi ağrıyor bir doğsalardi hayırlısıyla 😬
CansuAbinik Akty0753 Aa tarihlerimiz aynııı 🤗 Bende de nst’ye girdiğimde sancılar gözüküyor bayağı bi ama hissetmiyorum nedense🥺 Geçen hafta birazcık yalancı sancılarım oldu🤔 Ama sonra bir daha tekrarlamadı.. Başka bir belirtim olmadı ve olmuyor nedense🥺 Ben artık sağlıkla sıhhatle gelsin istiyorum ama kendisi bir türlü gelmiyor… 😞😞
Akty0753 Belinaynannesi evett aynı durumlari yaşıyoruz 😓allah yardimcimiz olsun saglikla kucagimiza alalim inşallahhh🙏
Ersemidil Belinaynannesi ayni agrilari bende cok yasiyorum..Hele ki bi tarafa yatip yon degistirdiktensonraki kalca agrisini anlatamam..Bebeginiz asagi indi mi biraz bizde hala tik yok
Akty0753 sympapatya ayy evet ilk zamnlarlar cok rahatti sanki hep böyle gecicekmis gibi 🤷♀️ama son aylar artik dayanilmiyo vucuttaki heryer agiriyo artik kemikler genital bölge bacaklar sirtlar😓 allah yardimcimiz olsun saglikla alalim kucagimiza insallahh🙏💕
Belinaynannesi Akty0753 siz normal mi olacaksınız benim pazartesi son kontrolüm olcak açılma yoksa yada bebe doğum pozisyonunu almadıysa sezaryen günü istemeyi düşünüyorum. 👀 Yalancı sancılar dayanılmazken gerçek sancıya dayancagımı sanmıyorum 🤦♀️
Akty0753 CansuAbinik yalancı sancilar bndede oluyo nty baglandigimdada agrilarim oluyo bazen cikiyo ama cok hafif evde falanda o sekilde genelde oluyo adet sancisi gibi artik vucut okadar agirlastiki biran once saglikla kucagima almak istiyorum saglikla kucagimiza alalim insallahhh 🙏şunun şrasinda ne kaldiki😅
Akty0753 Belinaynannesi evet doktorum suan normal diyo başı aşada ama henuz yola girmedi ama heran herseyde olabilir dedi 🤷♀️ şöyle biseyde normal dogum gibiside yok aslinda normalse hic sezeryani tercih etme derim senin icin büyük avantaj😊
CansuAbinik Akty0753 Bende akşamları garip bir belirti oluyor. Gün içinde sürekli iş güç pilates vs koşturuyorum. Akşam bir anda enerjim çekilip mide bulantısı geliyor🙈 Sonra o da geçiyor🥺 38.haftasında gelse keşkee. Kız bebekler erken doğar diye söylüyolardı ama hala gelemedi bizim kız 😂🙈
Natuvane Akty0753 Akty0753 kizlar hepinizin yaşadıklarını yaşıyorum 38+3 ’üm.. Ağrılar top gibi dönememeler.. Bebek 3.330 olmuş sizce kilosu çok mu.. 4 olsa normal doğurabilir miyim.. çok istiyorum normal doğum ne yapmalıyım.. enerjim azaldı fazla hareketli değilim..
Akty0753 CansuAbinik kizlar nazlı olurmuş 😍 gun icinde harekt halindeyiz ev yrmek vs derken aksam bi çoökuntu yasiyoruz ve agrilar basliyo eklem agrilari kasik agrilari allah yardimcimiz olsun saglikla kucagimiza alalim insallah🙏🌼
Tatlisannedilekk Akty0753 38+3üm doğumum 5ekim görünüyor, doğum pozisyonunda ama gelmiyor inatçı oğlum, ağrılarım kasılmalarım sıklaştı nişanım suyum falanda gelmedi daha, ne zaman doğurcam diye bekliyorum bakalım🤔
Akty0753 Tatlisannedilekk herkez ayni durumdan müzdalip canları nezamn isterse ozamn gelicekler 😅saglikla kucagimiza alalim inşallhhh🙏
CansuAbinik Akty0753 Amin inşallah sağlıkla sıhhatle kucaklarımıza alalım hepimiiz 😍 sizde de gün içinde baş ağrısı oluyor muuu 🤔🤔
Haticebice Anneler biz de 37+1 iz ama iri bi bebek sanırım kızımmm doktor normal zor olur dedi sizinkiler kaç kilo 🙄
Akty0753 Haticebice gecen hafta cumartesi kontroldeydim 2.500 kg bakalim bu cumartesi nekadar olmus doktorum haftasina göre normal dedi saglikli olsunlar 😊
Ftmkrdgn Haticebice 36. Haftadayken 3.150 idi suan bence biraz daha almistir bir hafta onden gidiyor kilosu ve boyu sağsalim kucagimiza aliriz insallah 4 kilo uzeri normal dogum yapanlar taniyorum Allah yardimcimiz olsun stres yapma☺️
Ftmkrdgn Akty0753 benimde son gunum 12 ekim🥰🤗 arada regl agrisina benzer agrilarim ve sirt agrilarim oluyor onun disinda bi belirtim halen yok🤷🏼♀️