Mihrimah41 Havva_karakayaa7 herkes ese ne dicek efe mi dicek hep karıştırılacak canm bence koyma asla. Anlamsız geliyo yani
Ruya26 Kafa karıştırıcı gibi canım bütün resmi kurumlarda tekrar tekrar soracaklar bizde kızımıza eliz adını koyacaktık söylediğimizde herkes eliz mi elis mi diye sorunca vazgeçtik ileriyi de düşünmek gerek :))
bebisloading Havva_karakayaa7 canım ese ismini her seferinde burnundan gelebilir çocuğunun. Sürekli sınıfta, resmi bir yerlerde adını yazdırmaya uğraşırken sorun yaşayabilir gibi geldi bana.