Adelimm duardc oluyor oluyor sonra bide sinirli olmaya başlıyorsun herkesle tartışma durumu gayet normal 🙂
NaimeYilmaz duardc cinnet kıvamına gelıorm genelde aglatan kısı oluorm ☺ Normalde gergın bir insanım zaten X100 ‘üm şu aralar emınım senınkıde normaldır 🙏
Sirin Ben 13 haftadayım herşeye aglıyorum şimdi oldugu gibi buraya girip yazınca rahatlıyorum cokk alıngan ve duygusall oldum hemen herşeye aglar alınır oldum
duardc tesekkur ederim kizlar artik kendimden korkmaya baslamistim abartiyormuyum acaba diye ama yorumlari okumak iyi geldi sagolun 😙😙😙😙
nsyldz Ben normalde kolay kolay aglamam ama hamilelikte herseye agliyorum asiri duygusallastm duruyorum tekrar agliyorum 😄😣😣
FerhanSerkanEilmez Dokunmasalarda olur 😂😂😂😂 Aklımda kurup ağlıyorumm Film izlerken Eşim trafiğe takılıp 5 dk gecikince 😂😂😂😂
FerhanSerkanEilmez duardc beterin beteri var dedikleri benimmm bu konuda 😂😂😂😂 Şimdi keyfimmm yerinde gülüyorummm da