Sevvalmina ben de dün kontrole gitmiştim.daha önce çatı muayenesi edicem demedi. İçeri aldı altındakileri tamamen çıkarıp çatala çık bakalım acilman var mı dedi. Dediğini yaptım. Önce bı jel sürdü.sonra çok az bı sinek ısırığı gibi yanma hissettim. 5 saniye ya sürdü ya sürmedi. Çatın mis gibi uygun, bebek inmiş, rahim yumuşamış ama açıklık yok dedi. Bu muydu çatı muayenesi dedim. Ne bekliyordun kızım dedi 😂. Bu arada 37+5 im. Doktorum Kayseri de Dünyam Hastanesi’nde Züleyha Güzel.