Mrb kızlar tüp bebek yaptıralı 20 gün oldu çok şükür tutundu ilk beta hcg 414 çıkmıştı ikinci tekrar yaptırdım hastanede kaç çıktığı hakkında sormadım doktorum güzel devam et ilaçlarına demişti dün çok merak ettim yükselmesini gittim sağlıkocağında kan testi yaptırdım sonuç 8496.35 çıkmış normal mı bilgisi olanlar yardımcı olurmusunuz