NefesAyza 11+4 de erkeğe benzettim dedi doktorum. 21+5 de detaylı Ultrason a gittiğimde kız olduğunu öğrendim 🤭🤭🤭
NefesAyza Gulbahar35 ahahahahaha 😂😂😂😂 pembe giymeye mahkum kalacak o zaman 😂😂😂 hoş ben daha bir iğne bile almadım gelen hediyelerden bana sıra gelmeyecek bu gidişle 😂😂 sağlıkla gelsin de gerisi hiç mühim değil 😌😌🙏🏻🙏🏻
Pnr_cgt Haftada gittim kesin erkek dedi geçen hafta gittik üstten erkek yandan kız dedi..😂😂16/18. Haftaya kdr bekleylm dedi bakalm ne olacak🤔