Hanımlar merhaba öncelikle benim gibi gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı aranızda bende belirtileri şu şekilde oldu daha önceki haftalarda tavuk yedim ben ertesi gün kusmaya başladım ama öyle böyle değil daha sonra karnım çok sertleşti ve korktum da eşimi aradım hemen geldi hastaneye gittik orda bana serum takıldı doktor Ne yediğimi falan sordu tavuk dedim belirtiler o yöndeydi çünkü zehirlenmişsin dedi sen ve serumla kendime geldim taki dün akşama kadar dün akşam gece 1 de bir kusmaya başladım ne var ne yok gitti diyebilirim oda eltim aradı kaynım görümcem falan hadi dedi hamburger yemeye gidiyoruz tamam dedim gidelim karnımda tok öyle çok aç değilim ama hamburgere de dayanamam şunu da belirtmek ye eltim eşim görümcem elim falan tuttuğumuz evi temizliyorlar taşınma durumumuz var da onun stresi de acayip var içimde doğumuma az kaldı uygulayana göre onun stresi çok daha başka nasıl yapacaz nasıl olcak nasıl taşıncaz ve ben nasıl doğurcam derken bugün böyle elim ayağım kalkmıyor o kadar halsizim ki çok acayip şeyler yaşıyorum içimde kalktım süt isıttım onu içiyorum şimdi de yavrum içerde aç bekliyor başka ne yiyebilirim size sormak istediğim bu aslında en yersem iyi gelir 😢