Bende 6 aylık hamileyim yeni atlattım. Doktorumun demesine göre covid in gebelikle bi alakası yok ve kontrolümü de oldum bebek gayet iyi gelişimini tamamlıyor 🥰 Sadece ilaç kullanamıyorsun ama vitaminlere devam. Öksürük için zencefilli ballı ıhlamur. Günlük Meyveni ye, çerezlerini tüket, düzenli beslen ve uyu 🤗 çok kolay bi hastalık değil ama çok ta zor bi hastalık değil. Normalde annelerin son aylarda hastalanmasını istemiyorlar çünkü öksürük bebeğin içerde kaka yapmasına sebeb oluyormuş bu da erken doğum riski, boğulma riski, bebeğin epilepsi olmasına varana kadar birçok şeye sebep oluyormuş. Allah şifalar versin tüm hastalara 😌🤲🏻