Elifzulal Arkadaşlar 39+4 günlük olduk ama hala ne ağrı ne sancı hiç bir şey yok sadece kasılma var. Sancim gelmez de suni sancı verirler diye çok korkuyorum iyice strese girdim. Doğum korkusu da var tabi😔