Ben de 37 yim. Aşırı derece de baskı var, yürütmüyor resmen. Bir de evim 5. Kat asansör yok günde en az iki kez çıkıp iniyorum ☹️ Canım çıkıyor ağrıdan. Minik minik sancılarım da başladı sanki. Karnımın yanlarından ağrılar giriyor ve vajinamda sanki elektrik çarpmış gibi titreşim oluyor 😄 karnım da sert. Neler olacak diye düşünmekten stres yapıyorum artık hep 🙄