Kızlar neden böyle bi başlık attım onu söyliyim önce son bi haftadır nerdeyse hergün niye doğuramıyorum suni sancı nasıldır diye diye herkese ilallah dedirttim. Başlıyım o zaman genel olarak hamileliğim fena değildi iyi gidiyordu zaten ailem de eşimin aileside uzakta o yüzden her işimi kendim yaptım temizlik yemek aklınıza ne gelirse sadece şu son bi ayda inanılmaz stresli ve kötü geçti daha bi ay önce teyzemin eşi vefat etti dünde kuzenim kayıptı intihr ettiğini öğrendim bu iki acı çok yıprattı beni gidemiyor olmak bu halde yapayanlız kalmak adeta psikolojim bozuldu o kadar sigarayı azaltan ben son bi ay resmen b*kunu çıkardım sigaranın öyle öyle geldik 40 haftaya ilk kızım39+6 da doğdu bu 40 oldu birşey yok halen o gün doktora geldim doktor bana iki seçenek sundu istersen şimdi gel doğurtalım suni sancıyla istersen hiçbi sıkıntı görünmüyor suyu kalp atışı herşeyi düzgün bakın bu çok önemli hiç bi sıkıntı olmaması hali perşembeye kadar bekleyedebilirsin dedi neyse ben beklemeyi seçtim tamda sabah gelip suniyle başlayacaktım ki gece 1.16 da sancım tuttu ve 7 dk da bir geliyor bi saat sonra 5 dk düştü artık o kadar kötü oldum ki hemen beni doktora yetiştirin dedim yola çıktık hiç birşeyi son ana bırakmayın inanın bazen fırsat bulamıyorsunuz en ince detaya kadar hazırlıklı olun benim zaten son bi haftadan fazladır istisnasız her gece bi saat iki saat sancı tutar yine geçerdi günümde geçince hepten sancıları takmaz oldum yalancı sancı diye gece sıklaşan sancıyla hastaneye bi geldim tabi yolda eşimin sülalesini eline veriyorum kızımı uyandırmamak için görmeden çıktım nasıl ağlıyorum size emanet diye hastaneye vardık hemen doğumhaneye aldılar açılman 8 cm dediler ben şok ebeye sordum ama daha 1saattir sancı çekiyorum dedim her gece sancım olurdu demekki o sancılar bu kadar açılmaya sebep vermiş saat 3:30 doğdu kızım çok fazla dikişim var o canımı inanılmaz yakıyor onun dışında herşey iyi tavsiyelere gelince depant ı fazla fazla alın yanınıza çok işe yarıyor eşortmandansa uzun gecelik tarzı daha rahat cunku depantı değiştirmek eşofmanla zor oluyor yedek kıyafet alın fazladan maske unutmayın maskesiz doğuma bile almıyorlar ebeler ne diyorsa uygulayın ve ıkınmayı öğrenin ben son bi haftadır günde 3 km tempolu yürüyüş yarım saat sıcak suda oturma ve meryem ana otunu bi bardağa koyup yarım saat bekletip içtim iki gün önce bunları yaptım sadece faydası oldu illaki ….hepinize hayırlı doğumlar rabbim hepinizi tek avazda kurtarsın inşallah