Merhaba arkadaşlar size bi sorum olucak.Ben 13 haftalık hamileyim ikili tarama testi yaptırdım kan sonuçumda bebeğimin down sendromu olduğunu söylediler ama ultrasyonda herşeyi normal bize bi test önerdiler Nıfty diye onu yaptırdık 10 gün sonra sonucumuz çıkcak başına böyle bişey gelen oldumu ?