31 agustos çatlatma ignesi oldum.
2 eylül aşılama yapıldı 18 eylül kan tahlilinde sonuc 406 cıktı. Doktor iki günde bir tahlil isdemedi bir hafta sonra gel ultrosan bakalım dedi. Degerim yüksek oldugundanmı tekrar tahlıl isdemedi acaba heycandan sormayı unutmuşum > ilk paylaşımım bu arada burasıncok güzel ya herkes birbirinden fikşr danışıyor cok sevdim 😊😊😊🥰🥰🥰_