Rehile 2 Li temiz çıkarsa neden 3 lü ister doktorlar anlamıyorum.2 Li doğruluk oranı daha fazla der benim doktorum ve risk 2 Li de çıkarsa diğerlerine başvurur. Yaptırmayın gereksiz ve
3 bizim ülkemizi baz alınarak değil yurt dışındaki down oranına göre hesaplanıyor diye duydum