zgeTrkmen Eşim beste isminde çok ısrar ediyor bizim bestemiz oluvakmış aşkımızın bestesi 😊bende ısınamadım bi türlü nedense destek arıyorum sanırım 😁
Kubraaaa zgeTrkmen ikiside çok hoş geliyor valla bende çok beğeniyodum 😀 ama anlam olarak melisa daha iyi sanki 👍🏻