o da işini yapıyor mecbur seni aramaya kayıt girmek zorunda .açıp gelemem dışarı çıkmıyorum deyip bilgilerinizi vermek gayet kolay ve mantıklı bir yol . Her insan bir olmuyor belki yapısı öyledir, belki yoğun çalışmaktan bunalmıştır hepimiz insanız hiçbir sağlık çalışanın bize kasıtlı surat vs yapacağını sanmıyorum. Biz evden çıkmaya korkuyoruz onlar orada günde kaç kişi ile muhattaplar onlar da korkuyor aileleri için endişe duyuyor bir de böyle düşünün lütfen