Tuvalet sadece 2ci katta, bizim odamız 3te, 29cu hafta ve tuvalet ihtiyacı artıyo inanın bıktım inip kalkmaktan geceleri, mutfak 2de ama 1ci katta pişiriliyo yemekler e tabi bende in kalk in kalk çok kötü oluyorum, nefes darlığım var fazlasıyla, eşim farkında tabiiki ama anne babasını düşünüyo önce. İnanın hamiıeliğim boyu ne zaman yemek uerlerse o zaman yedim, gece canım bir şey çektimi inip yiyemiyorum, ve ya eskisi gibi eşimle dışarı çıkmıyoruz, eşim hep evimize erken gelirdi ama burda gelip yemeğini yer mahalleye çıkar arkadaşlarının yanına gece 12 1de gelir hemde her gece. Hamileliğim boyu çok aşermedim, bir defasında lahmacun çekti canım her kes uyumuştu, eşim bana ssöyledi hiç kendi bile yemedi, ertesi gün bizsiz yediniz, ablan olsa öyle yapmazdı, ne yerse hep alıp bizimle birlikte yer onlar felan inanın istediğime yediyime bin pişman oldum. Ondan sonrada aşermedum zaten istesemde söylemedim eşime.😕😐