Kızlar özele gidenler istesek sezaryene aliyorlar mi bizim istegimizle artik cok yoruldum alttan muayenelerden acilma yok sanci yok. Muayeneler beni resmen öldürüyor normal dogum istiyordum 9 aydır ama muayenelerden sonra cesaretim kırıldı psikolojim alt ust oldu sezaryen olmak istiyorum hemde bugün hemen yaparlar mı