İlk aylarda kötü griptim. Hatta buradan da acınacak halde olduğum için yardım istemiştim. Keçiboynuzu özü gerçek bal zencefil ve poleni macun kıvamında karıştırıp sabah kaltığımda akşam yatmadan bi kaşık kadar yedim ve bana inanılmaz iyi geldi. Aktardan almıştık. Tavsiye ederim. İhlamur tüketmedim hiç ama sonuçta gripken sıvı tüketmek lazım. Allah acik şifa versin 🙏🏻