Hayatuysal34 Merhaba hanımlar benm bebeğim hep çok az ve hafif hareketli doktr bi sorun yok diyr benm gibi başından beri böyle olan varmı acaba sırtı dönük makat duruş plesenta antrenör müş bunlar etkili olrmu😔
1PrensAnnesi Hayatuysal34 ilkim çok sakindi nadiren oynardı bunda baya hareketler hissediyodum buda hareketsizleşmeye başladı bazı bebeğin yapısı ağır oluyo ☺️
Aryaliya Benim bebeğimde az hareketli tatlı yiyeyim yok başka bişe yiyeyim yok doktor da bir sıkıntı görmüyorum hareketlerinde sadece sakin rahatına düşkün bir bebek dedi
Mine8191 Hayatuysal34 28 canım ama gün günü tutmuyor dün sadece bi iki tık attı bütün daha beklemedeyim
Eslem23 Hayatuysal34 36bende ama uzun zamandır yani hareketlerini hissettiğim andan beri aynı çok hareketli değil
Mine8191 Hayatuysal34 erkek canım sabah erkek kalktım mesela aralıklarla iki kere pıt pıt etti kendimi dinliyorum belki de stres yapıyor bebeğim o yüzden şimdi çarşıya gidip az kafa dağıtacam evde tek kalamıyorum ya komşum gelcek ya ben gdcm
Nurcn Hayatuysal34 38 haftaligim benim kizimda öyle baştan berri sakın kaç gittim haraketsiz diye doktora artık bıktım gitmiyom çok ciddi bı sikinti olursa giderim
Hayatuysal34 Eslem23 gün içşnde hissetmediğin olyrmu bide tekme olarak değil de sürtünme gibi hissediyorum
Eslem23 Hayatuysal34 oluyo acaba ben mi hissetmiyorum diye çok dikkatli bakıyom dürtüyorum konuşuyorum ama tık yok kendi ne zaman isterse oda çok zayıf öyle hareket ediyor