Semila ya bu erkeklerdeki özgüven nerden geliyor anlamıyorum.bir eşini küçük görme, kimsesiz aciz görme, sanki ona muhtaçmış gibi davranması. Allah bizleri merhametli ve inançlı, içinde Allah korkusu olan insanlarla karşılaştırsın.Ailen senin arkanda durup seni eşine ezdirmeyecekse tabiki konuş.kimsesiz değilsin.
Hele ki hamile bir bayana yapılacak şeyler mi ya ayıp valla. Dayak falan varsa (şahsi fikrim) zor düzelir canım. Allah kolaylık ve hayırlı bir çıkış yolu versin sana.