Nilaykirikbas5516 Bebegim ne zamandır kakasini yapamıyor böyle bir durum yaşayan var mı ne yaptınız yenidoğan bebekler bazen 10 güne kadar yapamıyormuş ama normal mi sizce
Neslihankk Nilaykirikbas5516 canım 10 gun uzun bi süre bence bi doktora git bacaklarını kendine doğru çekip ağlamaya baslar bi duş aldır istersen karnına sıcak su iyi gelir hafif masaj yapabilirsin
Nilaykirikbas5516 Neslihankk ya hayır 10 gün olmadı daha 6 7 gün anca oldu ama doktorlar 10 güne kadar normal diyorlar acaba bebekler için ilaç sürüp bisey varmıdır ki