murkam merhaba arkadaslar gebeliğin 9 hafdasindayim kahvereng akıntılarım var belimde kasiklarimda ağrı var ultrasonda bebekde bi sorun yok böyle durumda olan varmı onceden kanamalar olmusdu hasdanede yatdim cikdim simdide kahve reng akinti beni korkutuyor
Mina01 murkam kahverengi akıntı düşük tehlikesi olarak geçer ve tehlikeli doktorunuzdan proluton iğne isteyin çünkü çoğu doktor vermiyor benim lekeleme vardı 8.haftada vermedi ben bilmiyordum bu iğneyi sonrasında geçti bir hafta faln sonra kırmızı kanamam oldu 13.haftada ve bu iğneyi kullandım kanama da lekelenmede kesildi şükür.kahverengi lekeleme için progestan ve proluton kullandım bilgin olsun
Mhmtftma murkam o haftalarda aynı şeyler bendede oldu hastanede yattim ciktim progestan ve proloton iğne verdi 12.haftama kadar kullandım 23 haftalık olduk şükür şuan bişey yok ins sende atlatirsin
Ferda_ murkam anladım, bana belirtiler idrar yolu enfeksiyonu gibi gelmişti o yüzden sordum, inşallah bir an önce sebebi anlaşılır, çok geçmiş olsun
murkam Mina01 biliyorum benim hamilelik tup bebek oldugu icin zaten hergun progesdan iyne ve hapini kullaniyorum puruluton depotda kullaniyorum