Rehile Minikjelibonum evet bende oluyoo Ağrıda oluyo İnfeksiyondan ama ağrı . dün ilk defa Göbeğimin tam altında Kelebeklenme oldu Nedenini bilmedm
Buse-93 Rehile benimde geçen ay vardı duocid kullandım yine mi var anlamadım gitt çok koekuyorum bebeğe zarar vercek diye
Rehile Buse-93 doktora görün canm En iyisi Banada 3 ilac yazdı Piyeloseptyl Diğerleri ise Monurol,Cefaks
Rehile Buse-93 bende bebeği Görene kadar doktor İyi diyene kdr İcim icimi yiyo Zaten fazla girmemeyede dikkat ediyorum buraya
Buse-93 Rehile ben silmiştm yine yükledim merak ettiğim şeyler oluyor diye, kayıpları görünce yine paikolojimi bozdum
Rehile Buse-93 😞😞Malesef öyle Ben silmedm ama sadece bebeğin helişinimi takip ediyodum Bu gün yazaym dedim
Rehile Buse-93 kötü şeyleri okumayn Ben Görsemde Allah yardımcıısı olsun deyip geciyorum çünki okuyunca kendindede o şeyleri arıyosun Güven Bebeöine elini karnına koy iyi olduğuna inan Ben öyle yapıyorum