Nursel45 1 haftalık sezaryanlıyım ilk 3 gün evet zor oluyor gaz sancısı dikişlerde yanma oluyor ama 4. Gün mucizevi bir şekilde çok iyiydim 15. dk dan fazla ayakta duramıyordum dikişlerim çok yanıyordu ama 4. Gün iyiydim şöyle söyleyim bebeğimin kimliğini çıkartmaya falan gittimo kadar saat ayakta kaldım çok az sıkıntı oldu oda hiç bişey