gmze51 34+5im özellikle bi kç gündür karnımda kasıklarım da ağrı oluyor ayakta duramıyorum rahimde batma ve kasılma oluyor bunlar normal mi ilk hamileliğim korkuyorum
Gunayaltundas gmze51 Bende de aynı şikayetler var yarın doktor randevum var sende bi doktoruna git istersen
ElvinAlaz gmze51 ilk gebeliğim 35+5 teyim bendede var doktor normal bu dönem yalancı sancılar olabilir dede
turansmom1 gmze51 bende 34+4deyim. Bende aynilarini yaşiyorum bebeğim ters oldugu icin birde yalanci sanciymiş bunlar canım zaten. Progestan kullaniyorum azalsin diye
ElvinAlaz gmze51 doktoruna sor tabiki en doğrısunu o söyler ama benzer durumu yaşamışız başka belirtin yoksa normal
turansmom1 gmze51 hayir hayir tabiki vucüt seni doguma aliştiriyor arada ve kisa süreli giren sancılarla tabi dogum sancisi bunun cok daha fazlası anlarsin o yüzden canim korkmani gerektirecek birsey degil yani